بازاریابی شبکه ای(نتورک مارکتینگ)

همه چیز در مورد بازاریابی شبکه ای و نتورک مارکتینگ

بازاریابی شبکه ای(نتورک مارکتینگ)

همه چیز در مورد بازاریابی شبکه ای و نتورک مارکتینگ

40دلیل شکست افراد در بازاریابی شبکه ای

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ق.ظ

1- اهداف خود را نمی نویسند، نمى ‏دانند از زندگى چه مى‏خواهند.

 2- به جاى آموختن اصول بازاریابی شبکه ای تمایل زیادى براى پذیرفتن مسئولیت حمایت از افراد دیگر را دارند(شما اول باید حمایت شوید و بعد حمایت کنید)

 3- تعهد ندارند و فعالیت نمى‏ کنند.

 4- سازماندهى ندارند؛ براى جستجو مدارک و اسناد، وقت را هدر مى ‏دهند.

 5- در حفظ مدارک و اسناد کوتاهى مى ‏کنند.

 6- تمایل به منفعت شخصى دارند. آنها نگران نیازهاى زیر گروه‏ها و همکاران نیستند.

 7- به سادگى در دسترس نیستند به سختى مى ‏توان با آنها تماس گرفت.

 8- پیغامها را به سرعت پاسخ نمى‏ دهند.

 9- در مورد موفقیت آگاه نیستند و سعى به دانستن آن ندارند.

 10- در تعیین قرارهاى ملاقات نامنظم هستند.

 11- مشترى‏ هاى جدید را پیگیرى نمى‏ کنند.

 12- خیلى زود دست از کار مى‏کشند و تسلیم مى‏شوند، 90 روز اول کناره‏ گیرى مى ‏کنند.

 13- با مسائل کوچک دلسرد مى‏ شوند و حرکتشان کند مى‏ شود.

 14- در مورد شرکتهاى دیگر بدگویى مى‏ کنند و اعتبارشان را به عنوان یک شخص مثبت از دست مى‏ دهند.

 15- این کار را جدى نگرفته‏ اند.

 16-اعتماد به نفسشان را از دست مى‏ دهند. مثلاً لباسهاى کثیف و نامرتب مى ‏پوشند.

 17- جزئیات و اطلاعات کامل مربوط به محصولات خود را نمى‏ دانند.

 18- به شکایت زیر مجموعه‏ ها رسیدگى نمى‏ کنند.

 19- تجارت خود را روزانه انجام نمى‏ دهند.

 20- نسبت به درآمد سرشاخه‏ هاى خود بى‏ میل هستند. فعالیت خود را متوقف مى‏ک نند تا از بهره‏مندى سرشاخه خود جلوگیرى کنند با خود دچار تناقص هستند.

 21- از کمپانى محصولات، برنامه فروش، فقدان حمایت سرشاخه‏ ها و غیره عیب‏ جویى مى‏ کنند. در نیافته‏ اند اگر دیگران توانسته‏ اند در آن شرایط موفق شوندو آنها هم مى‏ توانند.مسئولیت‏ پذیر و جوابگو نیستند.

 22- در ازاى تلاشهاى کمى که انجام مى ‏دهند توقع بیجا دارند.

 23- اطلاعات را سریعاً به زیر مجموعه‏ ها انتقال نمى‏ دهند.

 24- بسیار شکایت مى‏ کنند و مانند کودکى نابالغ بجز غرغرمی کنند و بى‏ تجربه رفتار مى ‏کنند.

 25- بدون اینکه در یک شرکت به موفقیت دست یابند، به شرکت‏هاى دیگر مى‏ پیوندند.

 26- درگیر کلمات هستند، غیرقانونى، شرعى و دیگر طرحها.

 27- بجاى تلاش منتظر مائده آسمانى هستند.

 28- محافظه کارند، تمایل براى پذیرفتن سرمایه‏ گذارى در کار نظیر کاتولوگ، پک آموزشى و برنامه ‏هاى فان و غیره را ندارند.

 29- اصالتاً منفى هستند.

 30- نمى ‏توانند با تغییرات شرکت خود را وفق دهند. انعطاف ‏پذیرى در تفکر ندارند.

 31- اعتقاد به محصول ندارند و از آن استفاده نمى ‏کنند. فقط بخاطر پول در این کار هستند.

 32- به سادگى تحت تأثیر اظهار نظرهاى منفى فامیل و دوستان قرار مى‏ گیرند نمى ‏توانند به تنهایى فکر کنند.

 33- انتظار موفقیت در یک شرکت جدید را دارند(چمن همسایه سبزتر است)

 34- ظاهر غیر حرفه‏اى دارند و همیشه معذرت‏ خواهى فراوان مى‏ کنند و فاقد انرژى لازم براى این تجارت هستند.

 35- فکر مى ‏کنند همه چیز را مى ‏دانند.

 36- دروغ مى‏ گویند تا خوب به نظر برسند.

 37- شایعات را باور مى‏ کنند. دنبال حقیقت نیستند و در هر برنامه ‏اى زود باور هستند.

 38- پیگیر آخرین اتفاقات نیستند و آنها را یادداشت نمى‏ کنند.

 39- براى انجام این تجارت تمام تلاششان را به کار نمى‏ گیرند.

 40- اساساً درک نکرده‏ اند که اگر قرار است اتفاقى رخ دهد. همه چیز به خود ما برمى‏ گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی